Порядок обміну (повернення) товару належної та неналежної якості якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Обмін (повернення) товару належної якості, так і неналежної якості можливий протягом 14 днів зручним способом, за допомогою перевізника Нова Пошта, курєром.
- Обмін (повернення) товару належної якості, за умови, якщо товар новий і не був у використанні, збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості. Збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару.
- Обмін (повернення) неналежної якості при виявленні недоліків самого предмета купівлі, викликані дефектами матеріалу та виробництва.
Терміни та умови повернення коштів.
Повернення коштів за товар належної якості тобто невикористаний та непошкоджений можливий як безготівковим, розрахунком на рахунок покупця, так і готівкою. Грошові кошти, пов'язані з пересиланням товару та переказом коштів, не відшкодовуються.
Повернення коштів за товар неналежної якості тобто при виявленні недоліків самого предмета купівлі, викликані дефектами матеріалу та виробництва можливий як безготівковим, розрахунком на рахунок покупця, так і готівкою. Кошти, пов'язані з пересиланням товару та переказом коштів, відшкодовуються.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
- Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
- Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
- Повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно звязатись за телефоном +38(098) 158-80-88, або звернутися на поштову скриньку info@evroinstrument.com. Ваш лист так само потрапить до спеціаліста, який відповість на всі Ваші питання.